Bemutatkozás

Szeretettel köszöntelek a blogomon!

Elsőként szeretnék néhány szót szólni magamról, s arról, milyen céllal láttam hozzá ennek a blognak a létrehozásához. 
Az emberi psziché működése, a személyiség a maga komplexitásában egészen fiatal korom óta foglalkoztatott. Már gimnazista koromban faltam az akkor elérhető, pszichológiai tartalmú könyveket, és komolyan elgondolkoztam azon, hogy pszichológia szakra fogok felvételizni. Végül nem így tettem. Tanárként szereztem diplomát, és elhelyezkedtem egy cégnél. A sors szeszélyéből ott végül oktatási és kommunikációs tréningeket tartottam. A lélektan továbbra is érdekelt, szabadidőmben garmadával olvastam az ilyen tárgyú könyveket.
2012-ben kezdtem el segítőnek tanulni. Először családállítást, bodyworkot, asztrológiát, 2014 elejétől pedig SzomatoDrámát dr. Buda Lászlónál. 
Jelenleg pszichológus hallgató vagyok a Károli Gáspár Református Egyetemen, és pszichodráma asszisztensi előkészítő csoportba járok. Célom, hogy a diploma megszerzése mellett minél több terápiás módszert, technikát megtanuljak, hogy ezáltal egyre jobban képzett segítő váljék belőlem.

Önismeretbe 2010 őszén kezdtem el járni. Ekkor ajánlottak számomra egy remek terapeutát, akihez először pszichodrámára, később egyéni terápiába is járni kezdtem. Azóta folyamatosan dolgozom magamon: mára több, mint 1500 óra önismereti tapasztalatot szereztem. Rendkívül fontosnak tartom, hogy folyamatosan fejlesszem magam. Mélységes meggyőződésem, hogy csak az lehet jó és hiteles segítő, aki lankadatlanul törekszik önmaga megismerésére és meghaladására.

Régóta dédelgetett álmom ez a blog. Terveim szerint be fogok számolni az általam megismert önismereti és terápiás módszerekről. Általam hasznosnak tartott irodalmat fogok ajánlani, és számtalan saját élményen keresztül bemutatni, miért tartom megkerülhetetlenül fontosnak az önismeret, az önmagunkon való dolgozást. Írásaim saját meglátásaimat és tapasztalataimat fogják tükrözni, s szívesen veszek más véleményeket, tapasztalásokat is.

Hiszem, hogy jó móka lesz, és örülök, ha velem tartasz.

Szép estét!